Kontakt oss
Vi har vårt markedsområde i ditt nærområde, og vår kunnskap om regionen er til god hjelp både for etablerte bedrifter og for deg som vurderer å starte opp.
Kundesenteret
Hvis du trenger hjelp, eller hvis det er noe du lurer på kan du ringe kundesenteret
Åpningstider telefon:
Mandag – torsdag: 09.00 – 17.00
Fredag: 09.00 – 15.30
Nå lurer mange på
Jeg finner ikke årsoppgaven i nettbedrift, hva gjør jeg?
Årsoppgaver er kun tilgjengelig i nettbedrift hvis alle kundens konti og lån er knyttet opp. Ta kontakt med oss hvis noen mangler, så kan vi ordne det. Se prisliste for bestilling av årsoppgaver.
Kan min bedrift få Vippsnummer?
Med Vipps kan dere ta betalt fra kunder raskt og enkelt over disk, i nettbutikken eller via et abonnement. Dere kan også få full oversikt over kjøp og salg, hente rapporter eller be om penger fra kunder. Les mer Vippsnummer
Kan vi få bankkort tilknyttet vår bedriftskonto?
Dere kan få et eget bedriftskort knyttet til selskapets bedriftskonto, så slipper dere å blande transaksjonene sammen med de private. Hver disponent må ha et eget kort i sitt navn. Les mer om bankkort
Vi ønsker å motta brevpost, men den blir levert til feil adresse.
Våre systemer vaskes mot Brønnøysundregistrene og adressen må endres der for at den skal bli korrekt hos oss.
Vi mottar mye brevpost. Kan vi få posten sendt digitalt?
Ta kontakt med oss så kan vi legge opp at posten blir sendt digitalt.
Hvordan endrer vi disponent på konto?
Fyll ut skjemaet for endringen av disponent og trykk send. Vi sender endringen til e-signering til signatarer for bedriften.
Det har blitt gjort endringer i styret. Hva gjør vi?
Endringer i styret må registreres hos Brønnøysundregistrene. Dersom dere har en nettbedriftsavtale må tilgangene endres her.
Hvem skal signere for bedriften?
Styret kan bestemme hvem som skal signere for bedriften. Husk å oppdatere opplysninger om signaturrett i Brønnøysundregistrene. Hvem som skal signere fremkommer i firmaattesten.
NB! Dersom det ikke er spesifisert hvem i bedriften som har signaturrett, må hele styret signere.
Jeg har ikke nettbedrift, men ønsker å finne årsoppgaver?
Du har dessverre ikke tilgang til årsoppgaven til bedriften fra din private nettbank. Hvis du ønsker, kan vi registrere at den skal sendes til deg på epost. Send oss gjerne en henvendelse hvis du ønsker det.
Hvordan endrer vi disponent på konto?
Fyll ut dette skjemaet og trykk send. Vi sender endringen til e-signering til signatarer for laget/foreningen.
Hvor finner jeg årsoppgaver, kontoutskrifter, innbetalinger m.m.?
Logg deg inn Nettbedrift, gå deretter til Meny. Under Postkasse klikker du på Kontoutskrifter m.m.
Hvordan søker vi sponsorstøtte hos Haugesund Sparebank?
Her finner du informasjon om bankens gave- og sponsorarbeid.
Kan vi få Vippsnummer til vårt lag/forening?
Med Vipps kan dere ta betalt fra kunder raskt og enkelt over disk, i nettbutikken eller via et abonnement. Dere kan også få full oversikt over kjøp og salg, hente rapporter eller be om penger fra kunder. Les mer Vippsnummer hos vipps.no.
Hvordan håndterer vi Norges idrettsforbunds krav om dobbelsignering?
Med Nettbedriftsavtale hos oss, kan vi legge inn et krav om dobbelsignering for laget/foreningen. Her er det viktig at riktige signatarer er registrert i Brønnøysundregistrene.
Hvordan får vi organisasjonsnummer?
Ved å registrere ditt lag/forening hos Brønnøysund.
Det har blitt gjort endringer i styret. Hva gjør vi?
Endringer i styret må registreres hos Brønnøysundregistrene. Dersom dere har en nettbedriftsavtale må tilgangene endres her.
Hvem skal signere for laget/foreningen?
Styret kan bestemme hvem som skal signere for laget/foreningen, og husk å oppdatere opplysninger om signaturrett i Brønnøysundregistrene. NB! Hvis det ikke er spesifisert hvem som har signaturrett, må hele styret signere.
Kan vi få bankkort tilknyttet vår foreningskonto?
Få et eget bedriftskort knyttet til din foreningskonto, så slipper du å blande transaksjonene med dine private. Hver disponent må ha et eget kort i sitt navn. Les mer om bankkort
Våre kontorer
Haugesund
Mandag: 09:00 – 15:30
Tirsdag: 09:00 – 15:30
Onsdag: 09:00 – 15:30
Torsdag: 09:00 – 17:00
Fredag: 09:00 – 15:30
Åpen for Drop-in:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 15:00
5527 Haugesund
5501 Haugesund
Etne
For rådgivningsmøter:
Man-ons og fredag: 09:00 – 15:30
Tor: 09:00 – 17:00
Åpen for Drop-in:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 15:00
Amanda
Mandag: 09:00 – 15:30
Tirsdag: 09:00 – 17:00
Onsdag: 09:00 – 15:30
Torsdag: 09:00 – 15:30
Fredag: 09:00 – 15:30
Vi minner om at kontoret er et rent rådgivningskontor, uten dagligbanktjenester, og passer godt for deg som ønsker å få snakke med en finansiell rådgiver.
5501 Haugesund
Tysvær
Man-Ons 09:00 – 15:30
Torsdag 09:00 – 17:00
Fredag 09:00 – 15:30
Åpen for Drop-in:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 15:00
5570 Aksdal
5501 Haugesund
Sveio
Mandag: 09:00 – 15:30
Tirsdag: Kun etter avtale
Onsdag: 09:00 – 17:00
Torsdag: Kun etter avtale
Fredag: Kun etter avtale
5501 Haugesund
Bømlo
Man-Ons 09:00 – 15:30
Torsdag 09:00 – 17:00
Fredag 09:00 – 15:30
Åpen for Drop-in:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 15:00
5501 Haugesund
Skjold
Man-Ons 09:00 – 15:30
Torsdag 09:00 – 17:00
Fredag 09:00 – 15:30
Åpen for Drop-in:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 15:00
5574 Skjold
5574 Skjold
Ølen
Man-Ons 09:00 – 15:30
Torsdag 09:00 – 17:00
Fredag 09:00 – 15:30
Åpen for Drop-in:
Mandag – fredag kl. 10:00 – 15:00
5580 Ølen
5580 Ølen